דילוג לתוכן

כל עיר והסיפור שלה

חזרה

ירוחם - על טעמים ואנשים

"המבנה הגיאוגרפי של ירוחם, אקלימה המדברי, הממצאים ההיסטוריים והארכיאולוגיים הקיימים בה, משאבי הטבע שלה, ומעל לכל -עושרה האנושי והתרבותי, מרכיבים ביחד פסיפס צבעוני, מרתק וייחודי."

 

וכך נכתב בספר: 

"קרן ירוחם החדשה, הפועלת באמצעות קשריה עם קרנות וגופים תורמים בארץ ובעולם, הוקמה במטרה ליזום, להקים ולנהל בירוחם מפעלים כלכליים, תרבותיים וחברתיים, שיסייעו למצות את הפוטנציאל הרב של העיירה, המתמודדת עם קשיים לא מעטים.

אנחנו מאמינים כי באמצעות תכנון נכון, השקעה ובניית מערך מתקדם של שירותים, תהפוך ירוחם לאתר בילוי מבוקש על מפת התיירות הישראלית. אתר שיציע למבקריו ארוחות כיד המלך, מסלולי רכיבה על אופניים, שייט, דייג, טיולים מודרכים ברגל ועל גבי חמורים, אתר מוסדר ללינת שטח ועוד.

ספר זה נועד לתת ביטוי לנופים האנושיים והגיאוגרפיים המרתקים של ירוחם, אך הוא מהווה בראש ובראשונה הזמנה לבקר ולהתארח בעיירה המיוחדת, לטעום מהתבשילים, לטייל בנופים ולקחת חלק בחוויה המקומית הירוחמית."

עמרם מצנע 

 

כל ההכנסות תרומה לקרן ירוחם החדשה לקידום החינוך בירוחם ויסייעו לקידום פרויקט "הבשלניות של ירוחם".

All proceeds from the sale of this book will go to the New Yeruham Foundation for the Promotion of Education in Yeruham and help to advance the “Culinary Queens of Yeruham” Project. 

בין מכתש לאגם

בין המנות מציג הספר את נופיה המרתקים של העיירה המדברית המתעוררת, השוכנת בין המכתש הגדול – תופעת טבע מעוררת התפעמות, לבין האגם – נווה מדבר מעשה ידי אדם, המציע שפע של פינות חמד ופעילות בטבע.

סימנייה